ŚWIAT
GIER
PLANSZOWYCH
Powrót

RAVEHARD: magiczna gra karciana

Data: 2019-04-05 Robert Deninis

Krakowskie Stiudio Redi Games zachęcone sukcesem kampanii PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy, jest w 2/3 drogi do ufundowania swojego kolejnego projektu. 

Ravehard: Magiczna Gra Karciana to nowatorskie podejście do towarzyskiej gry karcianej – łączącej klasyczną karciankę z kooperacją i mechaniką zdrajcy. Jeśli lubicie: dobrą zabawę, epicki klimat oraz morderczo ciekawą rozgrywkę, to nie mogliście lepiej trafić!

W czasie rozgrywki wcielicie się w niesamowitych magów zmuszonych do współpracy ze sobą, by pokonać liczne niebezpieczeństwa i dotrzeć do Komnaty Arcymaga. Oczywiście, po drodze czeka wiele przygód! Na każdym etapie musicie zbierać  dowody, które naprowadzą Was na trop mordercy.

Wędrując po magicznym świecie musicie być gotowi na plot twist – mordercą może być każde z Was! Kac-gigant powoduje bowiem, że na początku rozgrywki nawet zabójca nie wie... że nim jest! Droga do wyjaśnienia tajemnicy pełna będzie magii, przygód oraz szalonego humoru zrodzonego z tęsknoty za latami 80. i oczywiście –imprezami techno! 

Ravehard: Magiczna Gra Karciana to gra dla 3-5 graczy (*) w wieku 12+ łącząca elementy klasycznej gry karcianej, gry blefu i dedukcji oraz gry kooperacyjnej.

W czasie rozgrywki, trwającej trzy rundy, gracze będą współpracować, aby pokonać wiele niebezpieczeństw: bossów i ich popleczników oraz przetrwać nieprzewidziane zdarzenia. Po każdej rundzie gracze zdobywają dowody, które pozwoląim ustalić jakie było narzędzie zbrodni oraz co naprawdę się wydarzyło.

Jeżeli uda im się przetrwać trzy rundy, gracze dotrą do komnaty Arcymaga. Jeżeli są pewni, kto spośród nich jest mordercą, mogą go wytypować i obezwładnić – wtedy gracze wygrywają. Jeżeli nie – morderca ujawni się i zapoluje na graczy: drużyna, która wygra ostateczne starcie, wygrywa grę.

Nie ufaj nikomu, nawet sobie! Każdy z graczy rozpoczyna grę z pewnymi przedmiotami, które świadczyć mogą o ich winie lub stanowić alibi. W czasie swojej tury gracze mogą podrzucać innym te przedmioty, próbując zwalić winę na nich i oczyścić sięz zarzutów. Jednak do samego końca nie będzie wiadomo, który przedmiot naprawdę okaże się narzędziem zbrodni. Przez całą rozgrywkę gracze będą blefować, zwierać sojusze, oszukiwać się nawzajem i mącić – jawnie oraz niejawnie – przy wykorzystaniu specjalnych kart Flirtu, służących do przekazywania sobie informacji i knucia.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie kampanii w serwisie wspieram.to

Skomentuj jako pierwszy