ŚWIAT
GIER
PLANSZOWYCH
Powrót

Zaklinacze - prezentacja talii

Data: 2016-10-24 Marcin Korzeniecki

O grze Zaklinacze pisałem już tutaj. Dzisiaj chciałem pokazać sześć krain, w których toczy się karciana przygoda. Każda talia krainy jest inna, ma różnych przeciwników, różną broń i zbroje oraz różne sposoby na zdobycie punktów chwały. Obejrzyjcie zdjęcia.

 

NORMALEWO - klasyczna wiocha nawiedzona przez pradawne zło.

 

 

Talia nastawiona na zrównoważony rozwój ataku i obrony. Kołem zamachowym zwycięskiej strategii mogą być przeciwnicy, bo pokonani ranią twoich wrogów.

 

ŚWIĘTY GAJ - dzikie uroczysko w samym środku puszczy.

 

 

Talia nastawiona na leczenie siebie i przy okazji przeciwników. Czyli wszyscy żyją w zgodzie z wrogiem i w harmonii z naturą. Chyba, że udziabie wilkołak.

 

KRASNALBERG - królestwo pod górą. Brzmi znajomo?

 

 

Krasnoludy, to nie bada wesołków śpiewających "hej ho" w drodze do pracy, tylko zawzięte karły. Są twardzi jak diament i mocni w obronie.I lubią złoto.

 

PORT AURISAN - miasto pełne złota. I złodziei. 

 

 

W Porcie można nieźle zarobić i oskubać z majątku przeciwników. Majątek jest tu podstawą zwycięstwa. Talia dla materialistów.

 

WIEŚ NIENAWISTEK - miłe i przyjemne miejsce, tylko każdy che Cię tu załatwić.

 

 

Na równinach bestie są wyjątkowo wytrzymałe, a szkoda, bo najwięcej chwały można tu zarobić właśnie na pokonanych wrogach.

 

SMOKOTOPIA - miejsce pełne zieleni. Zgniłej i trującej.

 

 

Zdecydowanie najwięcej zarabiają tu smokobójcy. Niestety smoki jakoś nie chcą się same nadziać na miecz.

 

W pudełku z grą znajdują się jeszcze dodatkowe karty wiosek urozmaicające rozgrywkę. Wiem, że autor gry - Rafał Cywicki ma opracowane kolejne talie, które wejdą w skład dodatku pt. "Śmierć w Szlamie"

Dziękuję wydawnictwu Gindie za przekazanie gry. Zapraszamy Was drodzy Użytkownicy do opisania wrażeń z gry i wystawienia oceny Zaklinaczom

Skomentuj jako pierwszy